Rock band

Hello... Just nu ligger jag i sängen och har packat klart.
Dagen började med att jag och Niclas åt frukost tillsammans innan han åkte till jobbet. Sen åkte jag med pappa till Brottby (körde såklart dit) för han skulle fixa med posten till hans jobb och sen käkade vi korv:P Åkte hem och solade och hjälpte mamma med att ta bort alla svarta vinbär från buskarna. sen åkte alla i familjen utan thim till furusunds värdshus och käkade middag. ingen bra mat för dom pengarna kan jag ju säga men vi var hungriga så varför inte?! efter det åkte vi till norrtälje och hämtade thim från träningen och sen åkte vi hem.
och som sakt så ligger jag i sängen nu och har precis packat klart inför i morgon då jag och niclas ska ta in på hotel hasselbacken och gå på grönan och skansen:D det ska bli så himla mysigt!! jag längtar verkligen och tror och hoppas på att vi kommer få två underbara dagar tillsammans:) nu är han iaf äntligen påväg hem från jobbet så vi ses väl om ca 45 min eller nått liknande..
nejj nu ska jag packa lite mera:P
ha en underbar kväll iaf pussen

P.S Idag har jag spelat Rockband med Emma och Theo, HA! jag är ju bäst på gitarr;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0