That don't taste like ice cream!

Okej, nu tänkte jag tala om hur fruktansvärt äckligt jag tycker tomatsoppa eller liknande är. och ja, min grönsaks dryck lyckades smaka just tomatsoppa!!! usch, det tog en timme för mig att klämma i mig den.. det roligaste är att man äter sju "måltider" om dagen och helst ska man äta allt som soppa. men sked med andra ord och + att det minst ska ta 20min. det har jag ju tydligen inga problem med iaf:P hehe.. iaf nu "äter" jag den så kallade riktigt lunchen, buljong:P heheh.. som tur var va den väldigt god måste jag säga! men men..
tänkte hålla er upprättade nu under min fastaperjod för är ledig till tisdag.. så önska mig lycka till:)
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0