The charge and the acknowledgement

Nu är jag hemma och det har gått bra på jobbet idag. Inte så mkt folk dock men det kanske var bra med tanke på att jag hade en "lärling" med mig idag. Jojo ska jobba nästa vecka ist för mig för då ska jag på dansläger i två veckor!:D Men allt har gått bra iaf och jag tror att hon har koll på det mesta nu. Mamma, mormor och Emma kom förbi en timme innan stägning och fikade och sen åkte dom med oss i taxibåten till Furusund där mamma hade ställt bilen och så fick vi skjuts med alla grejer till Smulan och sen åkte jag ju med hem såklart och Jojo fick skjuts till bussen.

Det har iaf ösregnat nu på kvällen men jag är rätt trött så det spelar ingen roll. Har precis ätit middag med familjen och mormor. Tänkte kolla på nån film nu och sen sova. Ska upp i morogn igen vid sex tiden som vanligt.

Niclas går det bra för på jobbet iaf och som vanligt vet han inte när han kommer hem. Men han väcker mig iaf om jag somnat och ger mig en god natt puss och en massa komplimanger och kramar. Precis det jag behöver!:) Han är det vackraste jag vet...

Idag fick jag det bekräftat, att jag hade rätt precis som jag sa. Men jag började tveka i sista sekund, och det var det som gjorde att DU lyckades, det var det som gjorde att DU van över mig. Men jag är ju trots allt bara en 19årig tjej som är förvirrad och inte så insatt i livet ännu. Men från och med idag, då vet jag att jag ska alltid, ALLTID lita på dig. Du lyssnade och förstod fast att du visste, det var bara inte helt rätt. Du känner mig på alla vis och på alla plan i mitt liv. Och det enda du behövde göra var att säga vad du trode, och du hade rätt. Jag ska alltid vara uppmärksam och lite för frågvis, det är bättre än att vara som jag. Jag älskar dig för att du kompliterar mig och mitt liv så bra. Jag älskar dig precis för den DU är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0