This is the night when everything comes around

Hallojsan! Just nu ligger jag i sängen i min skönaste pyjamas och myser i mina nya sänglakan:D SKÖNT! Saknar dock en som alltid brukar ligga bredvid mig på kvällarna och hans namn är niclas.. han åkte hem idag för att han var ledig och har var det även i morgon.. jag förstår att han vill hem:P men men han kommer hit i morogn igen:) idag har jag jobbat (som vanligt) och det nalkas jobb inför morgondagen med.. eller på riktigt ända fram tills på fredag.. sen är jag ledig lördag, söndag & måndag då det blir en lång ledighet då jag ska börja min fasta perjod:P spännande säger jag bara men jag vet ju att det funkar..

jag är rätt så less på en del saker nu.. bland annat mina jävla naglar så nu har jag bestämmt mig för att ringa så fort jag blivit ledig och säga att jag vill ha en tid för att ta bort dom.. det är inte vackert med sju naglar på tio fingrar..

jag vill shoppa men jag borde inte. inte för att min ekonomi inte tillåter mig utan jag har mina andra andledningar, mkt bra sådanna måste jag tillägga..

nejj nu blir det bedtime men först ringa till Niclas som för övrigt fyllde år i söndags. Grattis hjärtat, du är underbar och värd allt som kan komma i min väg i livet. Älskar dig!
P.S
Nu kan du inte längre gnälla på att jag är SÅ gammal;P Älsko

Ha en skön sömn och en lååååång natt, det ska jag försöka med..
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0