This isn't a hard world

Hellojsan! nu ligger jag hemma i soffan och försöker att inte tänka på att min mage kurrar.. jag har nämligen inledit min tredagars fasta idag och håller på tills på måndag.. det vidrigaste jag har drukigt drack jag i morrse och det vr verkligen vidrigt!! det tog en och en halv timme att få ner ett glas ljumet vatten med nått skitäckligt salt i. men men nu behöver jag aldrig mer dricka det iaf.. ska snart ner och fixa iordning min grönsaks dryck och en kopp te:P det blir nog till att ligga framför tv:en hela dagen för man mår lite små skumt måste jag säga.. hehe men men.. nu ska jag iaf ner och göra "mat"..
ha en bra dag iaf.. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0