Turn the light of in this place

hejsan hejsan.. trött är jag men nu ska det bli skönt med en ledighet på fem dagar:D i morogn funderar jag på att åka till täby c och shoppa lite helt själv.. tänkte fråga nån först men kan vara skönt att åka själv nån ggn.. söndag blir lugn med lite bak tänkte jag. måndag ska jag och pappa på "hemligt" specialuppdrag. hehe:P tisdag kanske jag ska åka med niclas familj till norröra (jobbet) och fika och ha en mysig dag på ön.. och onsdag är hela dagen en hemlighet, även för mig..

nu ringde niclas precis och han är äntligen påväg hem från jobbet! då kanske det blir lite mys iaf:P
nejj nu ska jag dra mig tillbaka..
ha det bra, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0