Turn the lights off in this place...

Ingen bra dag idag och verkligen inte som planerat! Jag och Niclas skulle få två ynka underbara dagar tillsammans ÄNTLIGEN! Det enda vi skulle göra tillsammans i sommar och så ringer dom från jobbet och är jätte arga för jag tydligen skulle jobba:S Jag fattar ingenting och blir självklart jätte ledssen när jag får anklagelser om sånnt jag är helt 100% säker på inte stämmer. Iaf ber jag om ursäkt, avbokar allting med Niclas och åker till jobbet. Där får jag sitta och "förklara" mig om att jag gjort fel och missat dom dagarna och be om ursäkt. Jag mådde och mår fortfarande skit över det här. Jag som var påväg uppåt och så raseras allting helt plötsligt. Som att bara vända på en pannkaka utan någon som helst förvarning. Jag var och är fortfarande helt säker på att jag var ledig dom här dagarna men tydligen inte:S Jaja, jag kan varken bevisa eller säga att det inte stämmer för det står på schemat (som är på jobbet) att jag ska jobba men jag har aldrig sett det förr. Jag har även skrivit av mitt schema en ggn och för två veckor sedan kollade jag igenom det igen. Vet inte, eller jag kan rättare sagt inte göra nått åt saken. Bara svälja sin stolthet och ta det som det är.

Nu är jag äntligen hemma igen iaf efter en väldigt jobbig och pressad dag. Men det känns skönt att jag åkte dit och redde ut allting. Nu slipper jag det i morgon iaf. Men jag kan fortfarande inte förstå hur allt det här gick till. Jaja, ingen skada sked men jag som jobbar och sliter arslet av mig och trivs som fisken i vattnet och sen händer en sånhär sak. Vet inte vart jag ska ta vägen.

Niclas, mamma och pappa har iaf varit underbara. Pappa avbokade hotellet åt oss, mamma skjutsade mig till båten i morse och hämtade mig vid bussen nu på kvällen och Niclas har haft full förståelse för allting och stöttat och trott på allt jag talat om för honom. Jag älskar er och Niclas, du är det bästa som hänt mig! Tack för ditt stöd och tröst. Tack för att du finns där när jag verkligen behöver dig. Du är underbar på alla sätt och vis. Vi tar våran semester så fort vi båda kan (igen?).

Nejj nu ska jag nog som "tröst" beställa någonting fint åt mig själv och sen se en film.
Ha en bättre kväll än mig iaf. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0