Don't waste all you'r money, on syrup and honey

Heje! förlåt att jag inte skrev nått i går som jag lovat men jag mådde inte direkt bra sista dagen på min fastaperjod och hade lite andra saker för mig..

Idag mår jag iaf prima och jag måste säga så här efteråt att det är nog inte omöjligt att jag gör om det.. så farligt är det inte, det är bara det att man måste inse att det inte är så mkt man ska äta.. Men jag var ALDRIG hungrig över huvudtaget på dom här tre dagarna men jag hade ingen energi kvar i kroppen alls.. mamma bad mig vattna blommorna och hela armen skakade:P hehe.. men det känns iaf skönt att ha det gjort och nu vet jag till nästa ggn hur det går till och hur allting känns..

Igår iaf var jag och pappa i farsta och körde bil, det gick bra men som sakt var inte mitt humör, energi och min uppmärksamhet på topp.. men nu vet jag vart jag ska iaf:P hehe.. efter några varv i farsta åkte vi till arninge och köpte tre par skor till mig:) fin fint satt det måste jag säga.. och sen kollade vi på bil till mig, hittade dock ingen som jag direkt vill ha men det kommer väl...

idag har jag jobbat och varit lite smått arg.. men tog det med min chef så jag förväntar mig en förbättring från vissa anställdas håll.. det gick iaf bra idag och nu sitter jag hemma i sängen och myser.. börjar bli lite trött nu men läste en hysterisk rolig grej nyss som jag inte kan sluta tänka på..

saknar verkligen niclas med.. vi träffades senast i morrse men va fasiken, det är tråkigt att vara själv.. men nu får vi förhoppningsvis några dagar tillsammans här framöver:) snart ska vi ta in på Hasselbacken med och då blir det mys på grönan och sen skansen:) LÄNGTAR!

Träffade även Lina idag utanför flygis och det var verkligen kul att se henne!:) jag saknar verkligen skolan och allt men jag tror att det kommer kännas ännu mer till hösten då man igentligen ska gå i skolan.. men inte denhär hösten och resten av livet tyvärr! nejj tills i höst blir det nog att jag blir kvar på smulan och sen blir det nog till att sätta sig i skolbänken och plugga om inga andra nyheter ploppar upp vill säga.. har en hel del funderingar som jag skulle vilja utsväva nu, men vi får se...

Just nu smakade jag på en godis som var god och smakade apelsin, tänkte bara om ni ville veta det?!;P

saknar sarah, min sarah... nu var det ett tag sedan som vi träffades men det är ju så mkt med jobben och allt! man har ingen tid över direkt.. men jag hoppas att det blir till att vi ses snart igen:) och även katja tänkte jag ringa typ i morgon och fråga om vi ska träffas och luncha nån dag i helgen eller nästa vecka.. så hoppas hon kan det:)

nejj nu blir det nog snart sängen för min del. ska upp sex i morogn och fara till jobbet!:) det ska faktist bli kul och jag längtar.. hehe.. hoppas du sover så gott.. det ska jag göra nu iaf.. pussen


And this was a very long time ago...

Kommentarer
Postat av: sarah

jag hoppas också att vi kan träffas snart , sakanr dig så !

2008-07-15 @ 23:08:11
URL: http://haras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0