A moment like this

Nu mina vänner är jag hemma i soffan och latar mig. Igår kom jag hem vid åtta tiden på kvällen fårn jobbet och var helt slut. Niclas lagade en sen middag åt oss:) sen blev det lite godis och tvtittande. idag har jag med jobbat. det blev lite krångel med båten på hemvägen men tillslut ordnade allting sig och jag kom till norrtälje iaf. där bjöd peter och therese mig på thaimat. mumsmums... sen gick bussen hem halv åtta och väl hemma har jag bara duschat och kollat på tv.. just nnu är det pause men jag håller iaf på att kolla på fyra bröllop och en begravning. den är lagom rolig och sen sån film man inte riktigt behöver följa med i för att förstå. bra det för jag är rätt så trött. väntar på niclas. han är fortfarande på jobbet så får se när han kommer hem. nejj nu ska jag kila. men ni får ha det så bra iaf..
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0