A really good thing!

Idag är jag sprudlande glad. Det lyser om mig så mkt att det sprutar ut genom öronen:D heheh.. jag har skrivit teoriprovet idag till körkortet och klarade det med god marginal! jag är så fruktansvärt glad för min egen skull och det är så fruktansvärt skönt att det äntligen är över.. nu väntar jag bara på halkbanan och uppkörning.. hoppas verkligen att det blir snart så att jag kan ha körkortet till jobbet sedan:D gud vad skönt det är! och för att pappa var så stolt fick jag hyra en film, köpa en tidning och en glass;D visst är han snäll min pappa?;) hehe i morogn är det studentlunchen på roden och efter det ska jag med sarah hem och fixa hennes naglar, sen ska vi färga ögonfransarna och ögonbrynen. efter det ska jag gå och sola och sen blir det till att åka hem till niclas.. torsdag är vi lediga men då ska jag till norrtälje och fixa mina naglar. ska förlänga dom:D niclas åker med som sällskap snällt av honom och sen ska vi gå och handla en blomma.. efter det skjutsar niclas mig och sarah hem till sofi där vi ska käka, klä studentvagnen och lite sånnt dära kul.. och fredag tar vi ju studenten!:D fy fan vad skönt men endå så jävla jobbigt att inte veta vad man ska göra i framtiden. vad man ska ta sig till efter skolan. måste man verkligen bli stor på riktigt?!:P hehe.. jaja, det ordnar sig nog och jag har ju som sagt var världens bästa jobb! nejj nu ska jag käka snart sen blir det städning, läsning och film ikväll:D ha det så bra.. pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, ladda ner :

the salmon dance remix

dj tiesto power mix

rotterdam terror cops (neophyte)- rotterdam hooligans



puss lina

2008-06-12 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0