All this wonderful beds

Hejsan! Igår var jag ledig och det var även niclas. Så vi åkte en sväng till norrtälje och handlade hem mat till veckan. emma är på kollot nu och resten av familjen åkte utomlands till grekland igår. dom har det bra och väldigt varmt och emma har det kul med sina kompisar. men idag är jag helt själv hemma,  niclas jobbar nämligen. och jag har inte orkat gjort någonting alls idag så jag har bara legat framför tv:en och glott.. ohc nyss gick jag in på Laura Ashley:s hemsida och kollade och se så fina sängar jag hittade;


Tänk att få sova i någon av dom härliga sängarna?! Och sen var jag tvungen att visa den ursöta bebis-spjälsängen. Hur gulligt är det inte? så ska mitt barn få det;P
nejj nu ska jag nog käka lite middag.. frågan är vad det blir...
fiskpinnar?, ravioli?, korv?, köttbullar?, hamburgare?, pasta?,kött? jag har ingen aning om vad jag är sugen på...
jaja hörs kanske senare.. hare bra.. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0