all this words...

NU är det över en vecka sedan som jag skrev men jag har haft fullt upp hela veckan.. Kan dra veckan lite kort för ska snart iväg och jobba. Iaf var banketten i söndags jätte rolig och bra.. Tårarna sprutade på mig när lärarna höll tal så jag antar att det inte är nån ide för mig att sminka mig på själva studenten.. heheh.. på kvällen hämtade niclas mig och vi åkte till honom:)

måndags hände ingenting speciellt och igentligen är jag ju ledig på måndagar men jag hade utvecklingssamtal med min mentor och mammsi.. sista för alltid, och det känns sådär måste jag säga men allting gick bra iaf.. på eftermiddagen gick jag och sarah på stan en sväng och jag shoppade loss. sen hände inte så mkt mer än att niclas kom hem till mig..

tisdagen var helt okej.. vi gick in i köket och sista gruppen fick göra sitt teoretiska prov.. det gick bra och efter det hade vi porrdans på brittas lektion;P heheheheheh! ahh vi såg för jävla roliga ut:P efter det åkte jag till körskolan och sen hem.. niclas skulle då igentligne ha träning på kvällen så han följde inte med mig hem. men när jag steg av bussen så stog han där och väntade på mig! ÅHH! han är helt underbar och jag älskar honom mer än självaste livet måste jag nästan säga.. det blev en mycket mysig kväll med pizza och film:)

onsdag var det sovmorgon för oss båda men niclas behövde åka in tidiagare än mig så jag följde med och gick på stan. hittade ÄNTLIGEN! smycken till studenten.. det enda jag har kvar nu är ett par örhängen.. sen vid 12 tiden hade vi engelska och det gick väldans fort.. efter den lektionen gick jag med sarah hem och sen ner på stan.. senare ringde carro och sa att vi skulle komma ner till parken så vi satt där många tjejer ifrån klassen och drack lite.. sen hade vi ett bord bokat vid 8tiden och så käkade vi, drack och hade det hur kul som hellst.. mådi kom även ner till trädgården och det var riktigt kul!:D hehehe.. vi stannade tills stägning och sen sov jag hos sarah.. men innan dess var det mkt kallebalik.. heheh.. jaja, det ordnar sig..

i torsdags när vi vaknade åkte vi med fredrik ner på stan coh käkade lunch.. sen tog jag bussen hem och låg hela kvällen och kollade på the hills:) mysmysmys...

igår (fredag) jobbade jag från tio till fem.. jag fick hålla i bröllopsfikat som vi hade igår och det gick väldans bra:) (var dock väldigt varmt att jobba i jeans...) men men.. och jag måste bara säga att jag har fått världens bästa jobb! jag har blivit erbjuden en plats som ansvarig till sommaren.. det är på norröra och det är melkers cafe från filmen saltkråkan.. dom som ägde det ville inte ha kvar det och då har en liten smula köpt det och vill att jag ska vara ansvarig hela sommaren där ute.. helt sjukt att jag som jobbat fyra ggr ska få jobbet och inte dom som har jobbat i flera år.. jag blev iaf jätte glad när dom frågade och tackade självklart ja direkt!:D berättar mera om det när jag har mer tid på mig.. iaf i gårkväll efter jobbet kom jag hem och då grillade hela familjen och satt ute i värmen till 12 på natten.. då gick jag och la mig..

nu är det lördag morgon och nu ska jag snart gå ner till bussen för att åka och jobba.. idag är det costombike show så vi kommer ha fullt upp hela dagen.. inga jeans idag tror jag:P hehe.. ha iaf en bra dag så kanske jag skriver ikväll:)
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0