I love the sounds of you'r voice

Ja, kvällen har varit väldigt lugn! bara thim och jag hemma så vi käkade lite middag och efter det har jag suttit och kollat på en massa avsnitt av the hills på mtv.com. nu är klockan snart två på natten och jag tänkte gå och lägga mig. ska upp tio i morogn för att vi ska till skolan och ha banketten, vilket ska bli väldigt intressant men kul:) jag och sarah står ju för dekorationerna så vi ska ut i skogen och plocka sirener som vi ska ha på borden, dom luktar så gott!:D
det har även varit en rätt så jobbig kväll (för mig del). har inte träffat niclas nu på snart två dagar och det känns sådär. väldigt jobbigt med andra ord och jag längtar så efter att få se honom i morogn! just nu skukke jag kunna göra nästan vad osm hellst för att få ha honom här och bara så att han kunde somna bredvid mig med hans armar om mig. jag behöver verkligen lite kärlek nu och det känns jobbigt med det mesta fast jag inte vet varför.. skulle vilja att vi bara tog några dagar ledigt fårn allting och åkte iväg någon stanns, bara han och jag så att vi får vara lite ifred. jag vill bara att vi ska vara tillsammans och prata om allt mellan himmel och jord. han är ju trots allt den enda jag vill tillbringa mitt liv med, och nu behöver jag bara en kram.
nu är jag för trött för att sitta uppe och skriva en massa, så hoppas ni får en god sömn så höres vi i morogn.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0