My lovely nails

God morgon! Nu har jag precis äti färdigt min goda frukost. Det blev macka, yoggi med musli, ett glas jos och en stor kopp th som smakar kokos. mums! idag blev jag väckt av min underbaraste niclas innan han åkte till jobbet. så jag gick upp vid 8 och vinkade av honom vid dörren. jag väntar nämligen på att simon ska komma och städa här idag så då ville jag vara vaken innan. ska snart sminka mig och borsta tänderna för jag ska in till norrtälje idag och fixa iordning mina naglar. senare ska jag träffa sarah vilket ska bli väldans trevligt efter som att v i inte har setts sedan studenten. sen ska jag handla på vägen hem och äta middag själv idag med tror jag:P niclas jobbar ju så sent så ja så får det bli. i morgon ska jag jobba igen och jag kan säga att jag verkligen ser fram emot det och jag har faktist saknat det dom här tre dagarna som jag har varit ledig.. och nu ska jag jobba fram till tisdag då jag ska göra halkbanan, hehe uscha.. kommer vara nervös, verkligen! men jag hoppas att det år bra.. nejj nu måste jag kila..
ha en bra dag allesammans..
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0