My, my, my

Ont i magen har jag. Fråga mig inte varför för jag vet inte.. Väntar iaf på att niclas bara ska ringa så att jag vet när han kommer hem igen.. Han är på jobbet men förmodligen rullar det på bättre nu under kvällen än vad det gjorde på dage..
Idag har jag varit ledig så jag har kört bil väldigt länge! har även shoppat loss på Jysk;P har köpt en thekanna, två koppar och ett kakfat i samma serie. dom var så söta så jag var tvungen. hittade även dricksglasen i samma serie som mina kristallchampangeglas. så det är lite kul att ha i samma färger, samma serie och mönster. sen hittade jag fina lakan med blommor på. jätte mysigt bohemiska så jag var tvungen! sen skulle vi äta en väldigt god paj till middag (trodde jag ja, och alla andra). uscha den var verkligen inte god! mamma, det behver du inte göra om..
iaf igår så var jag ute på norröra och kollade på mitt nya cafe:P det v ar väldans gamalt men det kommer nog bli jätte bra och mysigt.. har lite bilder att lägga upp på det sen.. nu kanske jag ska läsa en bok elelr nått innan niclas kommer hem..
ha en bra kväll pussen
P.S Ska jobba i morogn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0