This is a party, all night long...

Hej bloggen! Nu var det länge sen sist igen men det är bara för att jag (som vanligt) har haft fullt upp. iaf så tar jag studenten idag och självkart inte sova. har sovit fyra timmmar nu och sitter och kollar på niclas min älskling när han ligger i sängen och sover. igår var ag och förlängde mina naglar så nu är dom jätte fina!:) sen åkte nästan hela klassen till sofi och klädde vagnen och käka. den är as fin och självklart är den det, jag menar... det är ju vår klass! vad mer kan man säga?! jag ska igentligen upp halv fem men klockan är tio i fyra. har legat vaken i sängen från tre. ska raka benen, byta nagerlack på tårna, sminka mig, mamma ska fixa mitt hår vid fem, skriva ut en bild, packa allt, käka frulle och klä på mig samt se till att niclas kommer upp i tid. gud jag är så spänd nu och det ska bli så himla kul! alla gäster kommer vid tre tiden idag och jag får inte veta någonting. igår kväll skickade mamma och pappa upp mig och niclas och sen fick vi inte komma ner på hela kvällen. heheh rätt kul tycker jag att dom anstränger sig så!!!:) det enda jag vet är vilka som kommer eftersom att jag fått bjudit alla själv och vad det blir för mat. annars har jag varken sett skylten eller vet hur jag ska tas från parken idag.
Vid sju ska iaf klassen träffas i parken och dricka champange frukost och jordgubbar. sen ska vi ta en taxi upp till hotellet där vi får en riktigt stadig hotellfrukost (mer än vad dom andra på roden får:P) vid tio tror jag det var kommer en hyrd buss och hämtar oss alla från hotellet och skjutsar oss till roden där dom ska uppträdda och lite så. och vid halv tolv smäller det!! då springer vi ut och sen är det party all night long kan jag ju säga... gud !!
nejj nu är ju klockan (äntligen) fyra så ska nog  börja lite smått.. önska mig lycka till idag så skriver jag någon dag när jag mår bättre igen:P
Pussen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0