This is my life from now on

Hej allihopa! har precis kommit hem fårn jobbet.. det har varit en väldans hektisk dag. har inte suttit någonting alls mellan 10-15:30 och efter det han jag slänga i mig en macka och sen var det full fart igen en timme.. som sakt var har jag precis kommit hem nu och ska hoppa in i duschen och sen blir det grillkväll med familjen:) jag måste säga att jag verkligen längtar tills vi ska öppna cafet på norröra. det ska bli så roligt.. och nu är det inte långt ifrån.. och om två veckor ska allting börja göras iordning och på midsommardagen ska vi öppna. YEJ!:D gud va kul det kommer bli, en helt underbar sommar..:) dock kommer jag inte träffa niclas lika mkt som jag kan nu men det visste vi om fårn början och det har vi räknat med.. får träffas mera i höst igen:P usch, men så är det iaf.. har precis pratat med honom men kom på en sak nu som jag glömde säga så ska ringa igen och sen blir det duschen.. ikväll blir det lugna puckar och en massa hills avsnitt hoppas jag:P men ni får ha en fin kväll, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0