This pictures can tell you more then words can

hej bloggen! nu har dagarna rullat på och orkar inte skriva allting som har hänt så visar det bara lite snabbt med mina underbara bilder...


Det började med vackra naglar


Sen var det studentlunch och fotografering. Elin van pris för att vara en duktig student, vi för klassens bästa UF företag och karoliina vann 10 000kr för en bra vän och duktig student. Inte illa pinkat! men det är hon verkligen värd!


Sen kom den stora dagen och vi åkte i kortersen i spöregn och hagel, men va fan det var ju studenten! Sen fick jag i överraskning att åka limmo hem. EN VIT MED! Jag var hur glad som helst och lite glad i hatten med. Väl hemma fick våra nya grannar se mig för första ggn. Hehe, undra vad dom tror nu? Efter lite torkning kom släkt och vänner, bästa Katjan och mormor så klart. Efter maten var det dax för paketöppning och allt det här fick jag; Av framiljen: Åka limmo, en äkta sötvattenspärla som berlock och ett helt sett porslin, av mormor: pengar och en skål, av Isa, Beppe, Leontine & Malcolm: Ett halvbans i silver med ett stort hjärta på, av Katja, Thomas & Inge: En tavla som Katja har målat (med mig på) och ett halsband i silver, av Vican, Victor & Micke: Ett pressentkort på H&M, av Cissi: Champangeglas, av Christer & Lill Thomas: choklad, av Gabbi, Andreas, Göran & Yvonne: ett halsband, av emelie, kim, thomas & anette fick jag ett armband och av alla kort och en massa blommor.


På kvällen blev det liten träff hos Sarah och sen bar det av till mobergs med allt folk. Älsklingen och jag lyckades hamna på bild med. Hehe:) En underbar dag, en underbar student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0