this time it's my own

hej bloggen och alla andra. idag har jag jobbat och det har varit mer folk än vanligt vilket som var väldigt trevligt så klart:) är väldigt trött idag dock och huvudverken börjar träna på känner jag. tänkte kolla på bröllopsfixaren som börjar vid 9 men vet inte hur länge jag orkar. niclas är fortfarande på jobbet på våran mys kväll som vi skulle ha haft tillsammans. det var nämligen så att det var nån som skulle jobba kväll som inte kom så då fick han stanna kvar:/ jaja, det gör mig inget det är ju sånnt som händer. men klart det hade varit skönt med en kväll tillsammans. det känns lite som att vi bara går om varandra nu bara för att vi jobbar så olika tider:P men men.. vi får se fram emot hösten. just nu kollar jag på det okända och käkar bullar. mums, fick det på jobbet:P nejj nu ska jag kolla vidare och sen blir det sängen för min del.. ska upp sex i morgon så blir inte sent för mig inte...
här är en bild på mig idag iaf;

Sov så gott alla hjärtan, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0