My new nails

Heje!:D idag är jag på väldans bra humör. Var och gjorde naglarna som sakt och jag blev jätte nöjd och nu har jag en fin skimmrig ljusrosa färg. as fint om man är brun! efter det träffade jag sarah vilket var väldigt roligt! vi kollade i massa affärer, fikade och snackade en massa gossip. hehe det var väldigt trevligt efter så lång tid att träffas och få en liten uppdatering:P
innan jag åkte hem gick jag och handlade lite som vi behövde och väl hemma satte jag mig ner m ed telefonen och började ringa runt.. började men att inga till vägverket och bokade en uppkörningstid i norrtälje.. trevlans, sen bokades det en ny tid nästa vecka för naglarna, sen ringde jag min hårfrissa och bokade en tid hoss henne på tisdag eftermiddag (efter halkbanan), sen ringde jag till emmas kortis och pratade med dom, jag ringde även emma och pratade lite med henne och såg till så att allting var bra, sen pratade jag med mamma och pappa som är i grekland där allting var bra med och sist men inte minst ringde jag mormor och hörde mig lite för om på tisdag då hon ska skutsa mig..
när jag ringt alla dessa samtal kokllade jag lite på tv, lagade mat och bakade ett majsbröd som var väldigt gott!! så himla enkelt och gott verkligen.. det kommer jag garanterat göra om fleraq ggr..
och nu sitter jag här och undrar om jag ska tvätta eller inte, får se hur det blir med det.. ska även göra en god efterrätt sen som består av varmabär med smält choklad över som serveras med vaniljglass. man kan även ha musli till om man vill (då blir det lite krispigare). men tror jag gör det lagom till Supersize VS. Superskinny. kanske kommer kännas sådär att äta till det programat när man kommer få se alla smala människor men samtidigt få se alla tjocka:P men men..
hoppas på att niclas inte kommer hem alltför sent ikväll, men tror det efter som att det har varit så bra väder idag och är fortfarande.. så jag får nog gå och lägga mig själv ikväll:/ men men.. jag måste, ska upp tidigt i morgon och jobba:)
nejj ni, nu blir det tvätt och sen tv med mys:)
hare bra.. pussen

Och här är mina fina nya naglar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0