My own litle place

Så, flera dagar har gått och jag har jobbt på som bara den i två dagar nu.. Det har till och med varit midsommar men mitt internet har inte fungerat så har inte kunnat skriva.. nu sitter jag iaf hemma och är helt slut i kroppen.. alla är hos mormor och äter middag men efter som att jag jobbde idag och kom hem vid sju s¨å kunde jag inte åka  med.. niclas är hemma idag men vi ska förmodligen ses i morgon. allting på jobbet går underbart bra och i morgon ska jag vara ute på ön helt själv.. får se hur det går men det känns väldigt bra allting och det är hur kul som helst.. nu ska jag går och duscha och sen sova, ska nämligen upp vid sex i morgon..
Men här är lite bilder på mitt ställe innan jag öppnade;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0