ChocolateCaramel

image946
Idag åkte jag och Niclas tillsammans in till norrtälje där han släppte av mig på busstationen. Jag tog bussen till jobbet och han åkte vidare till skolan. Vilken jävla underbar människa den där niclas nilsson är, han är min dessutom. Tack för skjutsen i morrse älsko. I vilket fall började min dag lite dramatiskt med tårar hos min handledare. men det var inget jag la mig i men senare förklarade hon att dom tjaffsat lite på jobbet osv. men det gick snabbt över. dagen var till en början väldans seeeeeg men snabbade på efter några timmar och helt plötsligt var jag försenad till middagen. vid kvart i 7 tackade jag för mig, gick och böt om och åkte till femman för att dansa. det var inte jätte kul idag, jag var trött och seg och orkade inte så mkt, tyvärr. men det gick bra iaf. satte alla stegen så jag får väl vara nöjd då.. mamma, pappa och thim hämtade mig på dansen och sen när jag kom hem duschade jag, käka lite, prata med niclas min älskling, ringde mormor och bestämmde att jag åker till henne i mon och sover dära, skickade ett mail och lite så.. nu ska jag snart ringa niclas igen och säga god natt och sen blir det bedtime:) SKÖNT! min kropp är tung, mitt huvud dunkar och mina ögonlock slår snart igen. sov så gott, det ska iaf jag göra!
P.S. Köpte ett par nya solglasögon idag på H&M för 5kr, det kan det väl vara värt iaf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0