Exercise gives skills

Idag åkte jag med 20 i 12 bussen från niclas. för det första hade dennis kräkts inatt så han var hemma men han verkade inte så dålig på mrogonen så han kanske bara hade ätit lite mkt tårta igår elelr nått;P men sen klev jag på en buss full me dungar som var åksjuka så alla satt med varsin spypåse på bussen och det var säkert 12 ungar! uscha! stackars deras ledare säger jag som inte hade tänkt på att ungar kan bli åksjuka för dom hade inga påsar med sig till dom.. jaja tillslut hittade dom några påsar men det kan inte vara kul att sitta i den sitsen. i vilket fall tog jag 25:an fårn norrtälje och hem. duschade och gjorde mig iordning, käkade lite lunch och sne åkte jag med pappa och övningskörde. det gick över alla förväntningar fruktansvärt bra! så sen åkte vi till täby och köpte ett spel till theo, ett par hörlurar åt mig och nån lampa till mormor. efter det körde pappa mig till täby park hotell (dansen) där jag ska praktisera i tre veckor framöver så jag sprang in och pratade lite med kristina som hon heter och fick veta att jag inte ska börja på måndag för hon är ledig då utan det får bli på tisdag. så det var ju skönt. det tog tre min;P
sen övningskörde vi lite mera i täby, åkte och handla mat och nu sitter jag här och bloggar lite. blir lungt ikväll med lite film. men nu ska jag ner och käka tackos, höres pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0