I can be myself with you, thats all I need to know

Nej nu har det varit dålig uppdatering fårn helgen vill jag lova. Men det har iaf inte hänt så himla mkt så kanske inte gör nått. I fredags skulle jag sluta runt halv 4 men vi har inte så mkt att göra på fredagar så jag fick sluta runt två tiden, vilket var mkt uppskattande och bra. för igentligen så skulle jag nämligen ta bussen från norrtälje till niclas som går vid 5 och innan det hinna gå ner och söka jobb. så nu hade jag lite längre tid på mig vilket var bra.
I torsdagskväll sökte jag två jobb på h&m och på en liten smula. skickade mitt cv via mail och fick svar redan på fredag av dom på ne liten smula. dom lät possitiva och ville boka ett möte med mig så jag ska in dit i nästa vecka nån ggn och boka nått. det var jätte kul och jag blev jätte glad verkligen!
i vilket fall så åkte jag bussen till norrtälje tidigare då så jag han gå ner till cafè ladkrabban och till citrus cafè vilket var väldigt bra. ska tillbax till cafè landkrabban nästa vecka och lämna in mitt cv för dom hade ingen mail som jag kunde sicka den till så det får bli så. sen hann jag även med hjärtat mitt som slutade skolan så jag slapp åka buss. Det var helt underbart att träffa honom igen efter så låååååång tid utan honom! Gud vad fin han var. man brukar ju säga att man inte uppskattar sakerna man har förns man blir av med dom, och det stämmer tror jag.. gud va underbar han var där han satt framför satten nyklippt å allt!:D har verkligen saknat honom.
till kvällen åt vi en god middag med mamma, pappa och erica (dennis var hos pappa och daniel i norrtälje och herjade runt). Sen blev det mkt mys på hög nivå med godis och allt:) men jag somnade (rätt vanligt om man heter thilda) rätt så tidigt för jag var helt slut i kroppen efter en sånn intensiv vecka när man får all information om allt på hotellet direkt rekt in i hjärnan. men men..
lördagen gick alldeles för fort måste jag säga. niclas hade match (vilket dom inte vann tyvärr) på lördag morogn, jag var bara hemma och ute och åkte pulka med erica en stund. det blev mys, fika, middag med morfar, godis, melodifestivalen, mkt skratt, film och ännu mera mys...^^
söndag idag och niclas har jobbat och jag dansat. nere vid frukosten blev det mkt skratt och bus med erica för våran del. hehe så jäkla söt unge så det finns inte! åhh skulle kunna äta upp na;P det dära underbara skrattet som bara barn får till när dom är helt uppe i varv och exalterade.så underbart att höra!!
dansen gick bra iaf.. var helt svettig och slut när vi var klara men det är ju så jäkla kul asså.. ska nog bli ett dansläger på hög nivå till sommaren.. gud så kul! ylva och ajg pratade om det. tänkte även kolla upp det snart och sen ringa henne.. mamma hämtade mig iaf på dansen, vi körde hem malin till sig och käkade på donken. nu har jag duschat, pratat med mammsi och pappsi lite och ska byta lakan, plugga, ringa ylva och kolla film. sen blir det till att sova lite så att jag orkar upp i morogn till jobbet. börjar vid 9 men måste gå upp halv 7:/ lite sisådär måste jag säga.. men men, det blir nog bra..
ha en skön natt.. pussen

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna
en header!

Om du känner att du är i behov av en ny header
så kan du ju vara med och tävla annars får du ha
en forsatt trevlig söndag! :}

2008-03-09 @ 19:32:58
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0