It was a long time ago

Nu var det verkligen ett bra tag sedan jag uppdaterade min blogg. Men det har ändå inte hänt så mkt nyss i mitt liv förutom att jag praktiserar (från och med i tisdags) på Täby Park Hotel. Det är ett fint hotell och ett trevligt ställe med bra personal. MEN, det är ju inte alltid så kul att jobba på konferensen ska jag säga dig. vissa dagar inte alls kul, men men frå ta och stå ut i tre veckor framöver. men va fan, lite miljöombyte kan ju vara bra. skönt att slippa skolan iaf. en stor nackdel är dock att jag inte kan träffa min älskling varje dag i skolan som vi brukar, utan nu har vi inte träffats sen i måndags och nästa ggn blir inte förns på fredag. + att på lördag har han match och på söndag tränar jag så det blir ändå inte så mkt ihop:/ saknar honom verkligen! han är ju min solstråle i vanliga fall när det är sånna här tråkiga dagar.. men men, vi hörs iaf flera ggr varje dag på telefonen:)
nu har jag precis kollat på greys och det var väldans sorgligt idag, en skulle dö och sne skulle hon itne det, en fick tillbax cansern, izzie och kelly kommer aldrig mera bli "vänner" (om man nu kan säga att dom var det innan?) ohc george är nog het förvirrad medans merdit fick ett och annat och tänka på.. jaa så det kan gå..
tidigare under kvällen dansade jag iaf.. slutade idag vid fyra på jobbet, gick direkt och böt om till danskläder och började ena dansen (jazz med kajsa) 20 över 4 och baletten börja kvart i 6. sen tog jag bussen hem och käka middag vid kvart över 8 (?) inte så bra men iaf..
nu ska jag duscha och ringa mitt hjärta sen blir det bed time.
i morogn har jag iaf sovmorogn!! YEEEY!! börjar inte förns vid 12 i morgon men då jobbar jag till 7 på kvällen med för att sen gå och dansa.. men men blir skönt att sova ut lite nu när jag gått upp 6 varje morgon..
ha det bra och sov så gott!
pussen



P.S.
Ahlgrens nya SURA bilar är inte så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0