Most of the women chooses nightgown with more sense of what they chooses man

Som sakt var skulle den här dagen gå åt till att plugga men allting har bara blivit lulllull. har suttit hr framför datorn i flera timmar och fixat om min blogg. kan ju aldrig bestämma mig hur jag ska ha det. sen har jag pratat lite med niclas:) vi ska synas i morogn efter som att det blev så knäppt idag. så dit längtar jag:D ska även i morogn till tandis vid ett tiden, ska tyvärr borra för första ggn på jag vet inte hur länge, har bara gjort det en ggn tidigare så är lite rädd för att det ska göra ont. efter det ska vi till Ikea i mon så det ska bli kul.
saknar honom, det gör jag för jämnan! älskar att ha honom vid mig bara, bara veta att han är där. men får ha honom nära i morogn ist.
ikväll blir det nog bara att ta det lungt som resten av dagen har sett ut hitills, ska kolla på wallander men det är det enda jag vet. ha en fortsatt bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0