Rippled

Igår fyllde Janne (Niclas "pappa") år vilket var trevligt. Det blev smörgåstårta och tårta. Alltså tårta på tårta (??) Jaja, gott var det iaf och jag var jävligt hungrig så det blev även jävligt gott. Tyvärr så tycker inte min älskling om smörgåstårta (?) men han åt en delikat korv med bröd. (vilket jag fick veta var en tradition där ute på väddö om man inte åt smörgåstårta) i vilket fall så var både jag, janne och alla andra nöjda med det:) och efter som att jag kom direkt fårn jobbet kännde jag mig inte riktigt fräsch måste jag säga. men men.. niclas var snäll och väntade på mig i norrtälje så åkte vi tillsammans hem och innan stannade vi till och köpte jannes STORA pressent, två trisslotter;D hur dålig fantasi får man ha? jaja, i vilket fall kunde det ju lika gärna ha varit så att det var 1 mille på den och då är det ju i princip samma sak som att ge bort en miljon då. eller? sak samma, det var ingen miljon och inget annat heller för den delen. iaf var det en trevlig kväll med mys och släktingar. kollade på outsiders på kvällen och sen var det inte så mkt mer med det. somnade och sov gott hela natten låååång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0