So you think you can dance?

Nu har jag precis bokat fem biljetter till The real Group den 3maj kl 20:00 i norrtälje. Det ska bli riktigt kul för dom är så jävla duktiga! Mamma, pappa, jag, Niclas och kanske Thim ska gå på det. Mamma sa att Niclas inte hade nått val den här ggn;P Nejj, han kommer gillart det vet jag! Han vet bara inte om det själv än:P men han ska få se. det är helt underbart det dom gör. helt galet!
jag har även varit inne på sf.se för att kolla lite vad det finns för nya filmer att se. idag blev det ju nämligen inte som planerat att vi skulle kolla på thims första amerikanskafotbolls match för mamma har varit hos tandis (hon med) och dragit ut en visdomstand så hon mår inte så bra. vilket betyder att hon inte orkar sitta och åka, vilket är förstårligt. och i morgon blir det ju jobba, fredag ska jag och niclas in till stan för att gå på bio och käka och så, efter som att vi firar våran hanvårsdag på lördag igentligen så fick det bli på fredag för niclas bror och farmor fyller år + att det är sista dagne niclas är hemma på typ sex veckor efter som att han ska praktisera och bo i stan och nu ännu ett + då efter som att det kom fram att vi firar våran halvårsdag:) hehe.. så vi ska hem till niclas på lördag och fira en massa och så.. men massa folk osv.. så känns bättre att ta det på fredag när det är lite lungt. men söndag är iaf som innan, planerad träning:) gud jag längtar! har ju inte tränat på sex dagar nu så det börjar springa i bena på mig:P riktigt energisk.. hehe..
nejj nus ka jag ner och kolla på so you think you can dance? hare bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0