Something Special

Idag fick jag sova ut, tack och lov! Har haft en skit jobig perjod när jag ALLTID vaknar innan min klocka ringer, och det spelar ingen roll om jag ställer den på 9 eller på 12, alltid! helt sjukt har det varit men men.. skönt att inte behöva ställa klockan idag utan kunna gå upp när man vill. Igentligen började ju min praktik idag men min handledare var ledig idag så hon sa att jag inte behövde börja idag utan i morogn (Tisdag). så det var ju lite skönt. ska ta 20 i 8 bussen till roslagsnäsby i mrogn och sen vidare buss till hotellet. vi ska prata lite om vilka tider jag ska jobba och sådära men tänkte höra med henne om jag kan få börja lite senare dom dagar då jag dansar sent så att jag slipper vänta så länge på dansen. men det blir säkert bra.
Idag är jag åd hemma med min lillasyster Emma för hon är fortfarande sjuk och hon har varit det nu i över en vecka. mamma skulle vicka idag så hon kunde inte vara hemma och pappa jobbar som vanligt. men det blev ju inga problem efter som att jag inte skulle jobba då.. tänkte skriva min loggbok idag på datorn och göra lite mer uppgifter från vårat projektarbete samt läsa min bok som ska vara utläst om några veckor. men får se hur långt jag hinner med mina planer. hade även tänkt kolla på en film idag. måste verkligen kolla på den nu.
Ikväll kommer niclas hit. eller ikväll och ikväll, efter skolan. det blir mys:) var oerhört ledssen igår men nu är det borta och jag känner bara att ajg vill vara med honom. saknar.
Och idag är jag lite smått förbannad efter som att jag vaknar och kollar ut och då är hela marken täckt av SNÖ! vad i helvete! jag vill inte ha mera snö och vinter nu, ge mig sommar! jaja, inget att göra åt antar jag. men det är inte kul iaf. kolla hur det såg ut på trden utanför mitt fönster:
image929

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0