The dark side

Idag är det en sunk dag, eller det blev det iaf! Morgonen var verkligen jätte mys när Erica halv 9 kommer inspringandes i rummet och hoppar upp i sängen med mig och Niclas och myser!^^ åhh, vad jag älskar ungar! även sen när hon gått ut med Anette och Janne fick jag och Niclas en mysstund på två timmar för oss själva:) iaf var det en god frukost med en mysig hunk vid mordet och solen sken med! det kunde inte bli bättre va? heheh, trode jag jaa.. tog bussen till stan och tåget där ifrån till täby. stannade även till i stan på 7-eleven och köpte en dricka, lite nötter och en tidning, men till min stora överraskning sålde dom kakorna jag åt så mkt av i USA, OREO! hur kunde jag undgå dom? nejjnejj, det gick bra inte, har inte sett att nått annat ställe sålt dom mer än där. herre gud vad glad jag blev! iaf tog jag sen tåget till täby och dansade. hoppades på en bra dansdag, men nejj.. vi fick en uppgift att hitta på egen korografi till fyra 8:or, ehhh, jaa och det gick ju sådär måste jag säga.. jag, jossan och ylva stog sen inför hela gruppen och inte hade lite mtk bra att komma med som alla andra grupper hade.. men iaf, vi gjorde det.. inte lyckat, tyvärr!
efter dansen övningskörde jag vilket gick sisådär.. förra ggn var jag så inställd på att det itne skulle gå alls och sen när det då gjorde det blev jag ju överlycklig så klart. idag var jag inställd på att det skulle gå lite bättre än förra ggn, och när det inte då gjorde det utan gick ungifär likadant blev jag besviken på mig själv. men för att vara andra ggn var det väl bra då..
nu har jag precis kommit hem och ska hoppa in i duschen, sen ska jag äta mammas gratinerade löksoppa vilket ska bli väldans gott och hembakad pizza på det. gott.. sen blir det till att kolla på walander ikväll..
i morogn är det jobbet som gäller igen, kul? nejj! ska vara på husfruavdelningen första två timmarna för har inga konferenser innan lunch, men jag ville komma tidigt ist för att sluta sent den enda dagen ajg inte har dans:P
ska till mormor i morogn med efter jobbet:) mys, ska nog baka och äta god middag..
hare fint, heje
image952

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0