The feelings never end

Just nu vet jag inte varför jag sitter uppe? Antar att jag inte vill att det REDAN ska bli lördag men snart får det bli sängen för min del. Idag har iaf dagen rullat på. Kom till jobbet vid kvart i 9 tiden och det gick seegt till en början men helt plötsligt var det lunch och sne hann vi inte med så mkt (eller rättar sagt fanns det inget att göra). kul? nejj! vi hade bara fem konferenser i huset idag + att två av dom slutade till lunch, ena av dom hade skrivning så där fick man inte göra nått och den andra hade möte på två personer så ingenting hände där heller. efter lunchen kom tre grupper till, två av dom klarade sig själv (är alltid på konferens där så dom vet hur allt ska gå till och hur dom vill ha det) och den sista var det bara att ge nyckeln till i princip, kul va? asså INGENTING! fast det var rätt skönt att bara ta det lungt men känns så värdelöst att komma då.. i vilket fall fick jag sluta vid kvart i 2 ist för halv 4 som jag skulle ha gjort. så väldans skönt att vara hemma vid tre tiden. har suttit en massa vid datorn och laddat ner låtar. hehe har laddat ner bla lite gammla Spice Girls låtar;P kan ju alla texter i huvudet fast det var åratal sen man lyssnade på dom.. kul juh! har även kollat på så ska det låta och let's dance. pratade lite med niclas nyss men han hade inte ritkgit tid med mig så han skulle ringa upp mig senare ist.. tänkte nog gå och lägga mig nu. ska upp i morgon och lämna mitt cv på två jobb i morogn och sen ta mig hem till niclas.. ska även träffa sarah i morogn och få två filmer av henne som vi lånat av skolan så ska niclas vara snäll och lämna dom till våran lärare på måndag (eftersom att vi inte är i skolan).
helgen ser lugn ut. i morogn som sakt var ska ajg till niclas äntligen! vi tar det nog bara lungt hoppas jag och söndag blir det dans igen!:D som vanligt med andra ord.. och lika kul varje ggn.
avslutar med en mysig bild
image951
Lika mkt kännsla som det är i denhär bilden
Lika mkt kännslor har jag för Niclas
Lika mkt saknar jag honom

Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0