Vogue comes and goes, style endure

Min vecka har trögat sig förbi. Slutade halv fyra i måndags och tog tåget till mormor och sov kvar där. Jag hjäpte henne att handla allt inför påsken, vi bakade äppelpaj och gjorde god mat:) hon är mysig min mormor.
tisdagen, trots att jag hade sovmorgon så var jag helt slut när jobbet var över och jag skulle dansa. helt ur funktion och ingen konsentration heller. mamma hämtade mig på kvällen och sen blev det bara lite mat och en skön (behövlig!) dusch.
idag har jag jobbat från 9 till 3 typ. ylva kom upp och störde;P så tack Ylva! jag fick gå tidigare.. i viklet fall gick vi ner och handlade en yoggi m.m. sen blev det dans på hög nivå! en tjej som hette sanna skulle ha våran uppvärmning idag. hon utbildar sig på danshögskolan och har sin praktik hos oss. i viket fall var det as kul, vi gjorde ingen vanlig uppvärmning utan en helt ny kordination. det var verkligen as kul!! hon blir en bra lärare!:D sen kom kajsa och tog över så vi fick träna lite på dansen och det gick väl bra. efter hade vi balett och mina hälsenor krånglar som vanligt men idag sket ajg i att det gjorde ont och hoppade m.m. iaf. nu har jag precis kommit hem. har käkat lite och ska hoppa in i duschen. sen blir det till att kolla på greys och prata med niclas:)
sov gott alla, det ska jag göra
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0