Whip cream or Chocolate

Igår blev det tandis som ajg glömt att nämna, tyvärr så gjorde det skit ont för det ila ju i hela jävla huvvet! men, dom sa att dom rekomenderade mig att ta bedövning men eftersom att jag verkligen INTE tar sprutor (om inte nödvändigast) så borrade dom hålet utan bedövning. det gjorde som sakt var lite ont när dom hade hållt på i sisådär 20 min. men jag vägrade ta bedövning, jag gör bara inte det. då står jag hellre ut med smärtan. men det gick bra iaf. sne la dom i min framtand som jag råkade bita av. som tur va passade bettskenan (som ajg tyvärr har) ändå! tack och lov för det annars skulle jag behövt göra om den för tredje ggn, vilket tar en jävla tid. så det var skönt att jag slapp! efter det blev det iaf ikea en snabbis, mamma och pappa köpte lite små saker och sen två stora öar till köket men sne när vi kom hem insåg vi att det var lite för stort så vi har bara en nu men iaf, jag och niclas köpte våra koppar (igen) för hans mamma råkade ta sönder dom andra vi hade:P och sne köpte jag en ram efter som att vi förra gick sönder efter en och annan bravad i sängen;P (inga komentarer.) sen var vi så fruktansvärt hungriga att vi köpte thai takeaway och det var as gott! lite senare blev det ju så klart vofflor med glass, drottningsylt och grädde för den som ville ha. riktigt mumsigt, det var ju trots allt voffeldagen igår.
image1036

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0