wonderful night

Sådär jaa. Nu har jag hunnit varva ner lite. har precis käkat en pastasallad gjord av mig och pratat lite med min älskling:) idag jobbade jag från kvart i 12 till tio över 7 och sen började streeten direkt efter vid 20 över 7. kom hem vid halv 9 och är rätt så trött i kroppen men huvudet är helt okej idag. ska snart hoppa in i duschen tänkte jag och sen blir det lite massage av mammsi och sen blir det bedtime! skönt!
i morogn ska jag åka hem till niclas ÄNTLIGEN! vi har inte träffats på ett tag nu som sagt efter som att jag både dansar och jobbar.. slutar jobbet vid halv 4 så sen åker jag till norrtälje och tar 5 bussen hem till Massum. Lär vara i norrtälje lite tidigare än fem så tänkte gå och söka lite jobb när jag ändå är i farten. skulle vara rätt skönt har jag kommit på att ha ett jobb. så att man kan se fram emot lönen vill säga:P då kanske man har det klart till sommarn med. men får se om jag lyckas.. även i mrogn kväll och på lördag hoppas jag på ne mkt mysig helg och söndag blir som vanligt dans för min del och jobb för niclas del.. sen hoppas jag på lite bilkörning med pappa på söndag och så blir det lite plugg för omväxlingsskull;P
nejj nu ska jag gå och fräscha till mig, det vill säga gå och duscha..
ha en bra helg och en underbar nattsömn.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0