08:23 PM

God morogn alla glada! Jaa, vad gör jag uppe igentligen. SKulle verkligen behöva sova men det kan jag inte göra idag. Ska åka till täby och ha genrep idag så jag har varit uppe och packat nu. Ska käka frukost och klä på mig lite och sen bär det av. Måste väcka mamma med så att hon kan köra mig till stoppet. Det är iaf genrep med Sachas grupp idag och det ska verkligen bli kul för det är då vi ska se ut som bekadenta clubkids typ:P det som är ännu roligare är att jag inte kommer ihåg hela dansen.. hehe, intressant måste jag säga. iaf, efter repet ska jag hem igen och käka, duscha (och sova lite kanske?) och sen ska jag in till stan igen med Ylva och gå på typ "teater". våran balett lärare medverkar i den så det ska bli kul att se när hon dansar. sen blir det till att åka hem och mysa, kommer säkert somna men men.. hem ska jag iaf:P
i morogn har jag två st vårshower att se fram emot. första börjar 15:30 och den är med sara och nästa är 18:30 och är med sacha. det ksa bli riktigt kul att både medverka och se. var ju två år sedan jag var med på dom (var utomlands förra året då dom var) så jag ser fram emot det:)
nej nu kompisar ska jag ner och käka frulle. ha en underbart fin dag, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0