All the changes is all for only me

Hejsan allesammans! Idag har det varit en hyfsat bra dag till skillnad från andra dagar då det kan gå åt helvete. gårdagen var dock hyfsat bra den med. hade sovmorgon och sen engelsa då jag fick veta mina resultat på nationella provet. tänker inte säga hur eller vad jag fick men det gick bra iaf. på eftermiddagen åkte jag, niclas och hampus till coop där jag köpte nötter och frukt. jaa, jag var sötsugen men tänkte vara lite duktig och äta lite mer nyttigt ist... sen åkte vi hem. hampus och niclas åkte och gymma, anette, erica och dennis var på ericas dagis där det var familje dag (där jag med skulle varit med igentligen om jag inte hade haft så mkt annat att göra), janne var på jobbet och daniel var i skolan. så jag hade hela huset för mig själv. men mkt kul hade jag inte för mig för jag läste halva min teoribok på över 80 sidor. tråkigt men bra antar jag... sen började det droppa in lite folk då och då och såsmåningom var alla hemma igen:) jag pluggade på som vanligt och sen kollade jag på greys medans niclas låg och kollade på fotboll. sen var det inte så mkt mer än att borsta tänderna och gå och sova kvar av dagen, så så fick det bli...

idag har vi varit i köket hela dagen i skolan. lotta,sofi, kim, niclas och isa hade matlagningsprov så det var bara att göra som dom sa åt oss att göra. det gick jätte bra allting och maten var hur god som helst! jag stod för en del av det på salladsbordet och sen la jag och bea växelvis upp desserten. det var hur kul som helst. japp dagen gick fort.. efter det åkte jag till stan och lite så och sen väl hemma har jag kört lite bil, paratat i telefon, kollat på tv, ätit vofflor, rensat min dator för nu har jag fått en bärbar dator av pappi:D tack pappsen, det är verkligen behövligt! det är hur skönt som hellst. ligger i sängen just nu och skriver;P hehe de ni..
nejj nu ska jag plugga lite och sen blir det sov time för min del. skola i mon, uscha!

sov fint, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0