Behind the scenes

Japp dagen till ära har varit hektisk, otrolig, galen, skum, rolig, bäst, nervös, underbar, varm, svettig, glittrig, färgglad m.m.

En helt obeskrivlig dag måste jag börja med! Gick upp i morrse och packade ner hela livet och rummet i väskan. Tog bussen med niclas och åkte till täby. Där mötte jag upp ylva och vi köpte hårspray, läppstift, nagelack och en kamm. sne bar vi oss av till dansen och började göra oss iordning inför första showen. det blev lite hektiskt men det funkade det med. PÅ den uppvisningen dansade vi för Sara. vi hade svarta kostymbyxor, vita brottarlinnen, guldiga hängslen och svart hatt. det gick bra men det kunde ha gått bättre med.
Och såhär såg vi ut;
image1208
image1210image1209image1211

Och när första föreställningen var slut hade vi ännu mer bråttom att bli klara för att då skulle vi vara så översminkade så ahh.. jag säger inget utan låter bilderna tala för sig själva;
image1212image1213image1214image1215image1216image1217
En underbar kväll med en massa underbara människor! Showerna gick bra och det här är andledningen till att jag dansar, glädje, tårar & en jävla massa slit som ger ett bra resultat...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va snyggt sminkade ni är!:D Jag var på väg att önska dig lycka till i förrgår, när mitt internet pajade och det kom inte tillbaka förrän igår kväll...typiskt...men verkar som att ni hade det riktigt skoj!:D

Hoppas du får en riktigt superb dag tjejen!:)
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0