Change plans

Ja, ändrade planer för kvällen i går kan man ju säga. Jag åkte in med bussen till sthlm och vilket som var kul var att jag träffade min kusin lill Thomas på bussen, trevlans:) iaf började kvällen med att ylvas tåg var försenat en kvart, en gick vi om varnadra när vi skulle mötas upp, efter det var det kaos i tunnelbanan och vi var SÅ stressade! vi visste ju itne hur långt tid det skulle ta för oss att komma till teater 3. men ja det visade sig ju att det inte var så svårt som tur var. det gick väldigt bra och vi var ungifär en kvart tidiga så vi satte oss och väntade. Och vi väntade, och vi väntade , och vi väntade.. till sist var hela lokalen där vi satt fullproppad med folk som skulle på föreställningen och en gubbe i 50års åldern bara kolappsa på golvet. vet inte vad som hände om det bara var så att han svimma eller om han fick en stroak eller nått. showen blev iaf en kvart sen för ambulansen och så kom hem iaf. det var ingen fara med honom så det var ju tur.
väl inne kan jag ju medela er om att föreställningen var jätte bra och jag blev så tagen av min danslärare maria. hon var as bra (fast jag hade inte förväntat mig nått annat heller). när den var slut tog vi samma tåg fast jag hoppade av vid slussen och ylva åkte hem. då träffade jag niclas på gondolen och han visade mig runt på jobbet:) det var kul men jag kände mig väldigt mkt ivägen. hehe..
efter det fick han sluta tidigare för att det var hans sista dag så då åkte vi till solna och hämtade hans grejer i lägenheten. och påvägen såg vi en massa ninisar som hoppade omkring och var jätte söta^^
iaf, sen åkte vi hem till mig och åt middag, godis och hade det trevligt fram till ungifär halv tre då jag insåg att jag behövde sova:)

Och det här var dagen extra;
image1200image1201
En rosett i håret & ett par söta hjärtörhängen

Och det här är jag och Ylva i stan;
image1202image1203image1204
Och det här är det bara Ylva som vet vad jag menar med;)

Här är Thilda & Niclas, Helan & Halvan, Hjärta & Smärta, i Nöd & Lust;
image1206image1207image1205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0