Cold with a cough

Hej! god morogn alla glada (och sjuka precis som jag). Jag mår faktist inte direkt prima balerina idag heller. jag hostar väldans mkt och jag blev väckt av min körlärare som undrade vart jag hade tagit vägen. SÄG INTE DET! tänkte jag men joo då. jag hade försovit mig. jag som aldrig annars försover mig lyckas göra det när jag ska köra. kul! så ahh, jag måste ha stängt av väckarklockan och somnat om. så nu är jag lite arg på mig själv kan jag ju säga.. mne men, kan inte göra så mkt åt det nu.. tar iaf elva bussen in till skolan. då ska jag ha svenska i två timmar och sen åka hem för jag kan inte vara med på idrotten efter som att jag är sjuk.. det blir till att åka hem till niclas idag och ta det lungt:) käka godis och kolla på tv. mys. i morogn har han match så då åker jag hem till mig. jag och mamma ska göra det sista till min kokbok så att dne blir klar äntligen! söndagen kommer bli kaotisk efter som att jag har två vårshower. det ska bli jävla kul måste jag säga bara min hosta försvinner så...
nejj nu ska jag sminka mig lite för snart kommer socialen fårn solna hit (efter som att vi har fosterbarn) och ska prata med emma och mamma. kul att man måste vara med på det.. eller måste måste jag väl inte men efter som att jag är hemma nu kan man ju vara lite trevlig..
ha en bra dag och helg. pussen

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen söta du, fortfarande sjuk? Du måste ta hand om dig så att du kan dansa å snart är det sommarlov och då måste man vara frisk! :)
Puss och krya på dig

2008-05-16 @ 10:28:34
URL: http://engelflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0