Dont bother, I'll be fine

God mrogon. Min dag har börjat lungt med toast till frukost framför tv:en. Skönt! Ska börja städa mitt rum lite nu och sen vid två tiden ska jag åka till Täby och ha genrep inför nästa veckas uppträdande. Hoppas det går bra idag iaf. Vi ska ha bagy jeans som jag skrev igår då jag inte hittade mina, och har fortfarande inte gjort det så jag får låna min lillebrors (han är verkligen inte så liten, typ 1.94 eller nått) och sen ska vi ha randiga skjortor och keps;P hehe..
har precis pratat med älsklingen med, han är och jobbar men slutar vid fyra. då tar han tåget till täby C och så kommer jag dit efter genrepet.. både han och jag ska kolla på skor till studenten så hoppas att man hittar nått fint:)
i morogn är det lördag och jag är jätte kluven på vad jag ska göra.. niclas jobbar inte så vi tänkte gå på loppisen som är i norrtälje i morgon och sen skulle han träna + att på söndag ska han jobba på gymmet. eller så tänkt jag åka med pappa och jobba i morgon. då ska jag få övningsköra upp, vi ska till sundsvall. men jag vet inte. skulle ju gärna vilja vara hemma med niclas med + att jag har en massa arbeten jag måste göra klart nu till skolan. (det värsta är att jag vet att jag inte kommer göra nått iaf fast jag är hemma med niclas) så jag är jätte kluven. får fundera lite mer under dagen och så får jag bestämma mig sen.
på söndag kommer iaf niclas hit efter jobbet och på kvällen har jag ett till genrep. men då är det kostymbyxor, vitt brottarlinne, hatt och glitter hängslen som gäller.. lite kul faktist.. men men..
nejj nu måste jag kila. ska städa och lite så.. ha en bra fredag iaf.. puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0