Everything and nothing

God natt! Nu var det evigheter sedan jag bloggade (igen)! Men har faktist haft fullt upp så harinte hunnit. Sist jag skrev var i tisdags så i onsdags gjorde jag inte så mkt. Hade min sista balett lektion för dne här terminen. Det var faktist rätt kul för vi fick prova för första ggn att stretcha på balettstängerna.. haha! ahh, vi fick oss ett gott skratt alla.. vi var dock bara sex st när vi brukar typ vara 26, men det var skönt iaf.. sen hämtade min snygging mig efter och så stannade vi vid macken och köpte colasås. så när vi kom hem kollade vi på greys och käkade glass med colasås. det var mums..

I torsdags (igår) var det väldans stressigt! jag, sarah, sandra och carro hade provmatlagning i köket och jag ringe och skällde ut jossan, ahh det kan hon gott ta! hur fan korkad får man vara om man inte ställer upp för varandra när det är prov. jag som bad både henne och elin att verkligen komma på torsdagen för att dom skulle servera. nejj då ringer inte ens jossan till oss och säger det så hon skiter rent utav i det och ligger hemma och är lite "sjuk", men idag gick det bra att komma.. asså åhh.... räkna inte med mig kan jag ju bara säga.. shit the same. vi klarade oss alldeles utmärkt utan henne och det gick jävligt bra. bra kritik fick vi och det var kul. allting flöt på som det skulle och maten smakade bra. vad mer kan man begära? Carro fyllde år med så sofi, lotta och isa gick in i bageriet och bakade en tårta till henne som vi fikade på sen:) Grattis gumman! sen efter gick jag och niclas till polisen och hämtade mitt nya pass där jag ser ut som skit verkligen! herre gud asså.. har du någonsin sett ett vandrande lik? nejj okej, men det räcker iaf med att kolla på mitt pass så får man mardrömmar:P heheh asså skit fult vekrligen! ena ögat är större än det andra, ser ut som om jag skelade, håret är vilt och + att det ser ut som om jag vore naken för att jag hade tubtopklänning på mig.. kulkulkul... nejj... jeje, var lite arg på mamma med och ahh.. mamma hyrde en film på ica som jag och niclas kollade med henne på. Leo hette den, den där nya svenska filmen. och jaa, den var bra men fy fan vad hemsk! asså ärligt så grät jag verkligen igenom HELA filmen.. usch, nejj se den för det är den värd. sen blev det bara till att sova nära intill niclas den natten..

idag har jag haft körlektion på morognen och sen kom jag till skolan och läste lite och lagom tills vi skulle sluta. efter skolan gick jag och sarah och handlade mat och sen gick vi ut med Rodny en sväng och jag sprang och köpte blommor till carro fårn mig, sarah och sandra. det blev rosa och lila jätte söta.. sen gick vi hem till sarah igen och gjorde oss iordnin för att åka bussen till rimbo och vidare till carro.. det vart grillad mat, cider och en massa trevligt folk. riktigt kul var det men kunde tyvärr itne stanna så länge för i morogn ska jag upp vid typ halv 8 för att jag har genrep i täby. uscha orkar inte.. vill bara sova men jaja, måste ju.. bilder på kvällen kommer nog komma upp i morogn iaf:)
nu ska jag snart gå och sova.. kan behöva det känner jag.. ska gå och borsta tänderna och sen hoppa ner i min pyjamas och sova.. ha en bra natt.. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0