Just not so good

God morgon, god dag, god middag, god kväll. Imorrse åkte jag in till stan och hade körlektion vid halv 9. Det gick hyfsat men ahh, det kunde väl ha gått bättre antar jag. Fan blir lite sne men jaja.. Sen åkte jag till skolan iaf och idag gjorde vi klart projektarbetet helt och hållet! så himla skönt. hade även redovisning idag på min vandringsresa vilket gick bra. Nu har jag bara festfixeriet kvar och kokboken. sen har jag tusen saker att göra över skolan men ahh, ska bli skönt iaf när skolsakerna är klara. är väldigt trött och känner att jag börjar få lite ont i huvudet:/ ska käka snart sen blire plugg och träna till körkortet. senare blir det tv om jag förtjänar det vill säga och gjort det jag ska. vad ska du hitta på idag då? hoppas du får en bättre dag är mig.
ha en fortsatt trevlig kväll. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0