Last night

Igår var det skola men inte så jobbig dag kan jag ju inte påstå. Böörjade med sovmorgon, grillat till lunch, film på svenskan och sen affrodans som avslutning på skolveckan. SKÖNT! sen gick jag och sarah ner på stan efter som att det var marknadsaffton och på H&M hittade jag en söt vit volangkjol (kort) för  50kr. Japp, 50kr! och den fick det bli.. sen gick jag ner till jobbet och jobbade till tio på kvällen. det var väldigt lugnt för att vara marknadsaffton men allting gick bra iaf och jag fick en väldigt rolig överraskning. jag blev helt chokad men ahh det var nog ingenting jag förväntat mig men som jag inte har kunnat önska mig heller. jag blev så glad!:) kan tyvärr inte tala om vad det var men kanske nån ggn! jag är så överlycklig iaf:P heheh!! åhh gud, det var veckligen till mig:) jaja
idag har jag bara varit hemma iaf och tagit det lungt.. solat och lite så.. nu pratar jag med en tjej fråån canada som heter emily:) hon är så rar:P hon har varit utbtyesstudent i sverige och ska snart åka hem igen men jag blir så peppad till att åka jag med:P åhh skulle vara så kul.. men nu ska jag kila, ha en bra dag:) pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0