Monday and Tuesday

Igår var jag igentligen ledig men efter som att kokboken skulle vara inlämnad åkte jag och niclas till skolan så att ajg kunde plugga lite. jag lämnade in och blev helt klart nöjd med mitt resultat. Sen åkte vi hem till massum där det blev köttbullar och makaroner (det var ju måndag!) sen blev det kibox med niclas mamma på kvällen och gossipgirl i mängder. lite mys här och där och sen itne så mkt mer än att sova..
idag hade vi båda sovmorogn och sen väl i skolan pluggades det en del. sen hade vi yoga som avslutning på dagen och jag försökte så gott jag kunde med världens träningsverk i rygg och armar.. hehe.. här hemma har jag pluggat som en dåre och läst ut snart körkortsboken.. har ävne kollat på gossipgirl och desperet. men nu blir det sängen för min del och i mroogn blir det sovmorgon, engelska, till niclas och plugg.. hare bra.. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0