Pink eyelashes with feathers

Igår var jag på genrepet för Saras dans. Det gick hyfsat bra eller ahh, det gick bra på den dansen. Tyvärr gick det dock inte så bra på dans lektionen som var mellan tio i 3 till fyra. Asså alla göra inte det dom ska och då går det tyvärr inte att göra nått åt det heller. Jag kan inte komma runt om tre personer inte står på SINA placeringar! Va fan då, ska det vara så svårt att fatta vart man ska stå? jaja, det blir säkert bra tillslut, hoppas jag iaf..
Ylva och jag stannade efter danslektionen efter som att vi skulle ah genrepet lite senare, vid sju tiden. Så vi knatade till Täby C och där köpte vi ÄNTLIGEN ögonfransarna som vi väntat på. Rosa och svarta med fjädrar, asså det kommer bli så coolt på showen! + att vi bara ska ha en varsin:P vi kommer se helt sjuka ut, men då har vi ju lyckats iaf:)
image1184

Har precis kommit hem efter en rundtur med bilen. Körde först ner till Ica och handla, den till macken för att köpa gasol, efter det hämtade jag theo i skolan, ner till konsum för att köpa det som inte fanns på ica och sist åka till järnaffären för att köpa filterreningsmedel. Nu blir det till att plugga lite. Ska göra ett utdrag om min kok bok som ska göras, skriva klart min vandringsresa efter som att jag ska redovisa den i morogn + lämna in den skriftligt och sen ska jag skriva klart mitt festfixeri. önska mig lycka till för det kan jag behöva:)
Ha en fortsatt trevlig dag, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0