Some papers

Nu har jag pluggat sen 4 och endå är ajg inte klar. jag fattar inte. fast när jag väl börjar tycker jag att det är rätt så kul:P nu har jag iaf gjort klart min vandringsresa som blev till kilimanjaro i afrika. har rpecis blivit klar med kollagen som jag tänkte ha med och visa i morogn på OH:n. hoppas på att det går bra. jag har även skrivit lite om kok boken som igentligen skulle vara inlämnad idag men efter som att jag är ledig så får hon den i morogn. ska börja ltie smått på festfixeriet nu tänkte jag när jag endå håller på. i morogn blir det körlektion halv nio. sen skolan och redovisningar och sen bara hem och ta det lungt.. skönt! nejj måste gå nu. men ha det så bra ikväll:) heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0