Something in between

God natt på er! Nu blir det sängen för mig. Känner mig väldigt lyckad idag måste jag säga. Gjorde klart min vandringsresa och förberedelserna till min kok bok. Dock har jag inte hunnit börja med festfixeriet. Men det har jag ju lite längre tid på mig att göra iaf. Och allting är ju i princip klart till den med. Alla bilder är redan brända till en skiva, jag har menyn, en kladd, placeringskort, inbjudningskort och tackkort. Det enda som igentligen är kvar är att skriva ihop allting och lämna in. Så ja, jag ska nog hinna med det med:) Nu väntar jag på att Niclas snart ska ringa för han har slutat jobbet nu. Men i morgon ska jag iaf ha körlektion på morgonen och det ser jag fram emot:) Sov så gott allesamman och ha en underbar natt. pussen
image1189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0