Streets of gold

Idag har det varit en helt underbar dag (för mig hjärtat). Först lite sovmorgon, sisådär en timme. Sen bar det av till sthlm med klassen. Vi beslagtog Clarion hotell i sthlm där även Adam Thensta väntade precis bredvid oss;P hehe coolt ju! iaf.. vi solade hela dagen på deras tak uppe vid spaavdelningen. vi badade även i poolen som var uppvärmd (lite väl varm) och det var nice, sen blev det mat, dock ingen höjdare med kall soppa eller en portion sås (?) jaja, vi fick ju bröd och frukt så varför klaga lixom? hehe.. allt annat utom maten var bra iaf och nöjd är jag med "utflykten/klassresan" kalla det vad du vill.. efteråt gick jag och sarah i stan enda till klockan halv åtta.. det blev mkt shopping kan jag ju säga! fyra par skor, en klänning, en bikini, en bikini underdel och ett nagelack. japp det var shopping som gällde. hittade även ett par till skor och tre klänningar som jag ska in och köpa så småning om.. känndes barra lite dumt att ta allting på samma ggn.. iaf mkt shopping, lite ätande och väldigt trött fötter.. nu är jag iaf hemma och har pratat med niclas hjärtat mitt som inte alls haft en lika bra dag som jag.... stackarn! känner med dig darling.. och jag finns här om du behöver mig:) känner även nu att jag har bränt mig i andsiktet lite.. jaja, brun är jag iaf och det är ju det som räknas:) hehe nu blir det sova snart och i morogn sovmorgon och sedan skolan med film och affrodans som avslutning.. ska ner och kolla i affärer efter skolan och sen bär det iväg till jobbet:) ha en skön natt iaf, det ska jag pussen

Dagens shopping;
image1231
Vita spetsiga skor från skopunkten 149kr
Vita tygskor med körsbär på från Ohio 99kr
Svarta högklackade korkskor från skopunkten 249kr
Svarta gladiator skor från H&M 98kr
image1232
Blommig klänning från Gina tricot 149kr
image1233
Rosa bikini från H&M 129kr respektive 129kr
image1234 
Svart bikiniunderdel från H&M 79,50kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0