Strenuous cold

Idag vaknade jag med hur ont i halsen som helst och snorig som bara den. Men gick upp iaf och gjorde mig iordning och åkte bussen till sthlm. väl på bussen kändes det som att jag fick feber så bra mådde jag defenitivt inte! men men, väl inne i stan glömde jag allting och körde bil. det gick bra och jag känner mig faktist duktig måste jag säga. kändes himla bra. satte mig på bussen och var påväg att åka till norrtälje och åka med niclas hem när han ringde och sa att han skulle bli sen. så jag sprang av bussen och åkte till östermalm ist och träffade mamma och pappa. vi gick och åt lunch och shoppade lite. nu har vi precis kommit hem och jag väntar på att niclas ska komma hem. saknar honom så in i norden! blir nog att jag är hemma i morogn. har även ett personal möte som jag måste gå på i morogn klockan 4 så blir lite små kämpigt. men men, ikväll måste jag även gå på ett genrep på dansen inför nästa helg då jag har två till vårshower att uppträda på. jag har helt enkelt inte tid att vara sjuk men ahh.. hoppas att det blir bättre till nästa helg iaf.. pappa fyller år i morogn med, trevlans:) han blir då 42 och gammal gubbe:P ska ringa till jobbet nu och fråga om dom har tid att göra en tårta så måste kila..
hare bra pussen heje

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej sweetie! Vilken fin blogg du har! Vad snygga vi var på dansen haha :)
Jag kommer att sakna dig i sommar men jag hoppas att vi får dansa tillsammans i höst igen.

Jag har länkat till din blogg på min :) Jag har bloggat förut men nu har jag börjat om så det finns inte så mycket ännu men kika gärna :)
Massa kramar på dig sötnos
Puss/Linda

2008-05-12 @ 21:58:23
URL: http://engelflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0