Stupid cupid

Idag fick jag lite sovmorgon:) skönt! sov till halv elva och åt en härlig frukost med mammsi och pappsi. tog bussen in till stan och hade körlektion vid två tiden. åkte hem och trodde jag och sarah skulle träna idag men så blev inte fallet, tyvärr! hade verkligen tyckt om det men men sånnt är livet.. får väl hoppas att det kan inträffa någon annan dag. så jag åt middag och åkte till niclas iaf. nu sitter jag här hemma hos honom och tråkar, det är nämligen fotboll på tv och sverige som spelar så det kan man ju (tydligen) inte missa. fick hem dvd filmerna idag från vårshowerna så har hunnit se en:P hahaha! fyy asså det är inte kul att se sig själv. råkade göra fel på ett ställe med. uscha! men men får hoppas att det ser bättre ut på dom andra filmerna som jag ska se lite senare. veckan ser ut som följande; i morogn (tisdag) ska jag till skolan och börjar kvart över tio. då blir det bara att göra iordning allting inför banketten som är på söndag. kulkul. dock inte lika kul att vika servetter och putsa ljusstakar men det måste oxså göras är jag rädd för. sen tio i tre har vi britta och det blir fotboll som elin och jossan ska hålla i. fy fan vad tråkigt! jaja, går väl fort över hoppas jag. dock slutar jag inte föörns halv fem i morogn så tar nog fem bussen till niclas. han har träning och jag har tv:en på tisdagar.
jag blev nyss informerad om att om tio minuter är det paus i fotbollen och då ska vi gå ner och äta nått. är faktiskt hungrig. åt inte så jätte mkt till middag, eller rättare sakt hann jag inte äta i lugn och ro efter som att jag fick lite bråttom till bussen. men men.. ska nog äta nån frukt nu iaf. hare så bra nu, heje puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0